2009. október 12., hétfő

Miért?

Kint voltunk a temetőbe mamámmal, és szomorúan vettük észre, hogy valaki felhúzta a sírról az árvácskákat. Persze nem vitte el, csak felhúzta. A nyáron meg ültettünk a sírra gyönyörű piros muskátlikat. Mire lehközelebb kimentünk már csak a helyét láttuk Miért kell bántani a másik sírját? Miért nem lehet békén hagyni a halottakat? Muszáj állandóan fájdalmat okozni az embereknek? Én soha senkit nem bántok. A halottak szintén nem bántanak senkit. Akor mégis mire jó ez? Kinek jó ez?

4 megjegyzés:

semilin írta...

Ezt soha nem fogom én se megérteni! Mintha önmagában a pusztítás okozna "örömet" egyeseknek. Soha nagyobb örömük ne legyen!

margit2 írta...

Ez felháborító!...Egyszerűen elképesztő, hogy egyesek ilyeneket művelnek...

Unknown írta...

Sajnos ez "minden napos dolog". Sokan panaszkodnak, hogy míg pár sírral arrébb mennek el lopják a sírról amit kivittek.

Gyöngyi írta...

Nóri, én sem értem.. Apunál szerencsére megvannak a virágok - ott ilyen gond nincs. Mondtam is a multkor, milyen szép az a temető, már amennyire egy temető "szép" lehet.. De szinte minden sír gondozott, ápolt.