2010. május 30., vasárnap

Ballagás

Pénteken ovis ballagáson voltam. Unoka öcsém kislánya ballagott. Sajnos képet nem tudtam készíteni, mert a napon álltam, amitől nem látszott mit fényképezek, és előttem is úgy álltak, hogy nem láttam szinte semmit. De a műsör nagyon szép volt. Nagyon aranyosak voltak a kicsik. Mindenki kapott oklevelet, mert valamiben mindegyik kicsi jeleskedett. Mesemondó verseny, szavaló verseny, rajz pályázat. Persze mindengyik rém büszke volt magára. :)

Tegnap meg ebéden voltunk. Szerencsére az idő is kedvezett mindkát alkalommal. Nem esett az eső, és szépen sütött a nap is. Pedig tegnap reggel eléggé esett.

2 megjegyzés:

dédike írta...

Ez a változó rossz idő nem rontja a szemed?

Unknown írta...

Szia Dédike!

Ha a fejfájástól eltekintek semmi baj. :)
Te hogy vagy?