2010. június 20., vasárnap

Vihar

Nekünk pénteken hatalmas szerencsénk volt. A vihar itthon ért minket, és nem tett kárt semmibe. Ma beszéltem olyanokkal is akiket sajnos elkapott a nagy vihar. Nem volt hova be húzódni, és a víz is bokáig ért. Én amikor ide ért a hatalmas szél nagy nehezezen be csuktam minden ajtót és ablakot, igaz, hogy a szél nyomta befele, de sikerült becsuknom mindent. A redőnyöket is gyorsan lehúztam, de jól is jártam, mivel ömlött az eső. A szoba ablakból se lehetett semmit látni a hatalmas esőtől. Egy kis jég is volt, de a város másik végébe ennél sokkal több is volt. Ahogy olvastam a híreket minden vetemény oda van. Vagy a jég verte le teljesen, vagy a víz áll rajta. El keserítő, hogy milyen szélsőséges időjárás van mostanában. Tegnap este is volt egy kis eső, meg ami vele jár. Ma még egyenlőre semmi se volt, de sárga jelzés van érvényben úgy tudom.

4 megjegyzés:

margit2 írta...

De ma végre nálunk egész nap sütött a nap!!!!! :-)

dédike írta...

Két napja, hogy nem esik!
Még mindíg sár van a kertben, meg főleg gaz. más nem bírja ezt az időt.

Unknown írta...

Nálunk tegnap volt csak szép idő. Ma már sajnos el van borulva, és rengeteg a szúnyog.

Unknown írta...

Dédike, de ugye nem tett kárt a vihar semmiben. Elsősorban a házadra gondolok.