2010. július 19., hétfő

Nyaralás

Szombat reggel korán elindultunk Makóról, hogy időben oda érjünk a szállásra. Az út néhány pihenőt be iktatva és 1 ebédet is kb. 8-9 órás volt. Amikor oda értünk a szálláshoz szép környezet és takaros kis házikók fogadtak minket. Kipakoltuk a csomagot, pihentünk, és fel fedeztük a szállás környékét. Akikkel mentünk azok már évek óta ott nyaralnak és megmutatták nekünk a környéket. Ha a házat elhagytuk pár méterre lehetett látni a kőszegi hegységet is.

Másnap átmentünk Kőszegre ahol mindenki evett egy hatalmas fagyi kelyhet, és később a kőszegi várba is felmentünk. Én felmentem a toronyba is, de másnapra olyan izomlázam lett tőle, hogy alig bírtam menni. Nem gondoltam, hogy ennyire meg erőltető lesz, de akkor is megérte, mert mikor felértem csodálatos látvány fogadott. Kis pihenő után kör besétáltunk a főteéren, és mivel ekkorra már jócskán ebéd felé járt az idő beültünk illetve ki ültünk egy étterem teraszára ahol meg ebédeltünk. Következő nap, hogy ki pihenjük az előző nap fáradalmait elmentünk Bükfürdőre. Ott hol a vízben voltunk, hol meg az árnyékba húzódva pihentünk. Nekem az árnyékba is sikerült kissé leégnem. A jobb vállamon elképzelhető, hogy a bőr is le fog hámlani, pedig bekentem magam napozás előtt naptejjel. Arra is szántunk időt, hogy el látogassunk Fertődre, és meg nézzük az Esterházy kastélyt. Nagyon érdekes volt amit az idegen vezető mondott. Értelmesen elmagyarázta, hogy mi az amit látunk. Nagyon jó volt.

Ausztriába is kimentünk kicsit egészen pontosan Parndorfban voltunk. Ott aztán el lehet tölteni egy egész napot még akkor is ha nem is nagyon akarunk vásárolni semmit, csak nézelődünk. Parndorf ugyanis egy hatalmas bevásárló központ ahol egymás mellett vannak a szebbnél szebb árúkat kínáló üzlet. (Csak legyen az embernél elegendő pénz). Igaz, hogy ott van sok akció, de nekem még így is drágának tűntek az árak. Az is igaz, hogy nem sok pénzt vittem magammal. Másnap délután egy kis lazítós napot is beiktattunk, amikor a Velemet "fedeztük fel". Igazán nem lehet felfedezni, mert elég nagy ahhoz, hogy csak úgy körbe sétáljuk egy délután.

Nincsenek megjegyzések: