2010. szeptember 25., szombat

Jótett helyébe ...


Tegnap délután az egyik szomszéd asszony elkezdte a leveleket seperni. Persze közben dünnyögött, hogy nemcsak Ő lakik itt, más is csinálhatná (közbe arra mutatott ahol a cél személy lakik). Mikor mondtam, hogy tegnap csinálta, annyit mondott, hogy nem csak a járdát kellene, hanem az úttestet is. (Nem értem miért kell azt is állandóan takarítani, de nem érdekes. Na, hogy ne érje szó a ház elejét, lent maradtam, és amit összehúzott elhordtam. Hogy ez a szememnek mennyire lesz hasznára, hogy hajoltam, azt nem tudom. De ha emiatt baj lesz, többé nem segítek neki. Ha én a lépcsőházat felmosom, azt nem veszi észre, mert csak az a jó amit Ő csinál. Legutóbb is utánam felmosta a lépcsőt. Nem onnan ahonnan én, ez igaz, de miért kell bele avatkoznia mindig mindenbe?

Ma reggelre elég szépen be volt dagadva és fáj is a szemem a hajolástól. Tavaly is ugyanez volt, kivéve a dagadást. Nem érdekel. A szemem világa többet ér, mint a szomszéd asszony hisztije.


Nincsenek megjegyzések: