2011. május 2., hétfő

Borzalmas így látni

Van egy néni a szomszédba aki sajnos nagyon beteg szellemileg. Hogy pontosan mi baja van azt nem tudom, csak annyit, hogy senkit se ismer meg, nem lehet magára hagyni sokáig, mert nem tudja hol lakik, ki Ő. De ma valamiért egyedül hagyta a fia, és kijött az utcára. Ráadásul csak papucs és hálóing volt rajta. Kérdem tőle, hogy hova megy? Erre azt válaszolta, hogy hagyjam én Őt békén, és ki vagyok én. (Régebben nagyon jókat beszélgettünk együtt.) Na hirtelen nem tudtam mit is kellene csinálni, megfogtam a karját, és megállítottam. Szegény nagyon zavart volt. Pár másodpercig álltunk, de Ő el akart indulni a rossz irányba. Erre megfogtam erősebben a karját, és meg mutattam merre kell menni. De nem engedte meg, hogy beljebb kísérjem, mert mérgesen rám csukta a kaput. Én eljöttem, és azóta is gyötör a lelki ismeretem, hogy mi van vele. Nem jött e ki újból.
Ti ilyen helyzetbe mit tennétek? Sajnos nem tudom a családja elérhetőségét. A fia van vele, de nem tudom most miért nem zárta rá az ajtót.

Nincsenek megjegyzések: